Wednesday 6 July 2011

You Are My Lovely Bestfriend Yow~~ ;)

Assalamualaikum..

Hari ni saya buat entry ini khas untuk awak. Sebab ape? sebab saya nak awak tahu yang saya appreciate apa yang awak buat selama perkenalan kita ni. hehe

10 tahun kita kenal macam baru setahun je rasa kan. Kejap je dah 10 tahun. Sepanjang tempoh tu macam macam kenangan kita buat right. meh kita imbas kenangan dolu dolu k. hehe *gedik*


* ingat lagi tak macam mana kita mula mula kenal dulu? kita main bola sama sama,main jatuhkan selipar Jepun + selipar Malaysia sama sama. riuh macam dah lama kenal je. hehe saya rindu kat kawan kawan yang lain la.. =)


*Ingat tak awak selalu call saya kat public phone sampai syiling awak habis? masa tu zaman comot comot kita non hado handphone lagi,so public la jadi penghubung kan. sweet sangat time tu.. masing2 malu nak cakap. hehe


*then,kita main balas balas surat yang tah pape kita tulis. sampaikan ada posmen yang tak berbayar lagi kan. haha


*after kita dapat result UPSR kita dah lost contact. masing masing buat haluan sendiri. saya ingat kan awak dah lupakan saya. tapi jodoh kita still panjang sampai kan kita boleh contact lagi. kali ni contact guna handphone dah. public phone dah dilupakan.. kan kan..


*bertahun tahun kita tak penah jumpa samapi suatu hari tu kn.. =_=


So,until now kita still jadi kawan baik aka teman tapi mesra kan. Saya rindu waktu kita kecik kecik dulu. banyak memory. kalau boleh kita terus be a friend sampai bila bila ok..

p/s : always keep this memory in ur dairy ok..

Bye koranggg !!

No comments:

Post a Comment