Tuesday 19 July 2011

Tercapai Juga Hajat ^_^

Assalamualaikum koranggg~~

Akhirnya dapat juga aku tengok Monte Carlo yang dah lama keluar actually. lambat bebenor kan baru nak tengok. haha pape jela asalkan dapat tengok. =)


Selena Gomes aka Selena Goles
*selena goles ni membe aku yg nyebutnye*


Banyak panggung aku dah pegi tapi tak semua panggung ada cita ni. Bak kata orang tua tua la kn *Nak Seribu Daya, Tak Nak Seribu Dalih* aku gagahkan juga diri pegi sunway piramid semata mata nak tengok cita ni.. Nampak tak aura monte carlo tu. hahaha

Sampai sampai je cita dah start 5minit. Tapi tak pela asalkan tengok jugak. Menghayati cerita sambil makan Hot Dog 1909. Hot dog dia bukan main besaq kauu. Agak gelojoh disitu ye bila makan dalam gelap dan tak de sapa2 yang nampak. Hiraukan orang nak kata hape. haha

Dalam wayang tu yang tengok masing masing dengan couple diaorang.. Tapi aku dengan member. Tak pe,tak penting pun sume tuh. Kalau bawak pun mesti Bf korang tertidur masa tengok. Sebab cita ni more tu gegurl la sikit.. tapi mana yang tak nak kecewakan hati GF tu gagahkan jugak mata yang kuyu dibukak luas luas,besor besor. Haha

Pape pun Monte Carlo sangat best la bagi yang berjiwa ala ala Princess. hehe

Till here,Mercy kepada yang sudi baca blog yang tak seberapa ni. =)

Bubye Korangg !!

2 comments:

  1. ok la tu, tgk wayang dgn member..sy lak p tgk cite Sekali Lagi sensorang jer tau..hehehe

    ReplyDelete
  2. alahai.awat p sorg2?
    cik abang xmau teman ye..hehe
    xpela,p sorg2 leh feling lebih ckit..klu nangs pon xde sape nak gelakkn..^_^

    ReplyDelete