Wednesday 27 July 2011

:: Kawan Sebilik, Sekatil, Sebantal, Sebilik Air & So On ::

Hye Koranggg !!!

Hari ini mood rajin aku tiba tiba datang untuk mengHAPDATE belog yang dah lama menyepi. Ok,aku tak nak cita panjang panjang. Cuma nak cerita pasal roommate aku je. Saja nak bagi dieorang glamour kejap kat belog aku. HAHA


Before that,gamba owner belog harus hado okeyh :-



Kawan aku bercerita suka & duka :-


Anum 'RAFFALI' =__=

Kawan aku gaduh & usik mengusik :-


mmbe aku yang pompuan tu ye -__-


Kita akan bersama selama 3tahun kat hostel yang macam surga impian ni ok.. Kalau tak bergaduh sehari memang tak sah. Haha ~~

Till here,Bubye Koranggg !!

2 comments:

  1. gambo jiran dpn umah,xnk letak ke..;p

    ReplyDelete
  2. jiran depan umah???
    nak jgak ker??
    harus ke makhruh??

    ok la,next entry la eah..

    p/s : pos gambr hensem2 dlu..haha

    ReplyDelete