Wednesday 28 September 2011

WORDLESS WEDNESDAY - SOCIOLOGY

Assalamualaikum semua~~



Wordless Wednesday aku hari ni nak cita pasal subjek baru yang aku belajar untuk sem 3.. Subjek SOCIOLOGY ni memang best aku habaq kat hangpa.. Enjoy habis belaja subjek ni.. Banyak aktiviti yang tutor suruh buat.. Ni ada la sekeping dua tiga gambar semperna TRADISIONAL CUSTOMS RUNWAY..




Kenapa TRADISIONAL CUSTOMS RUNWAY ?? nampak macam pelik je bunyinya kan.. Haa,meh sini aku nak habaq ape ke bende TCR ni.. TCR tu kteorang kena pakai baju tradisional masing masing.. Sebab kelas aku 1 Malaysia.. Melayu, Cina, India ada so kena la tunjuk baju tradisi kaum masing masing..




So keluar la saree, cheongsam, baju kurung, baju melayu, dotti and etc yang sudah sekian lama dok teperap dalam lemari tu.. Then kena buat fashion show mengikut baju yang kteorang pakai.. Kena buat "kucing jalan" (catwalk) wahhhh bukan senang nak tunjuk bakat macam ni.. haha




Alhamdulillah,majlis berjalan dengan lancar.. * majlis berjalan ke berlangsung? erkk, sama je kan.. janji ada yang faham cukup la.. hahaha



Terimalah pencuci mata untuk korang.. :)




* wajib dimulakan dengan gambar tuan punya tanah ni hokeyh.. *sila tutup mata klu rasa meluat hahaha










roommateKU 









classmate yang happening



Last but not least,


with my twins ;)

Till Here,
Sekian Terima Kasih..

No comments:

Post a Comment