Tuesday 20 September 2011

I'M SORRY MR. BARNEY

Aku menangis bukan kerana aku memerlukanmu, bukan kerana mahu kau kembali kepadaku, tetapi kerana akhirnya aku menyedari bahawa aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi..








Kamu.. boleh aku bertanya..?
Kamu bahagia di sana? Kamu gembira di sana? Senyumkah kamu di sana? Tawa kah kamu di alam tanpa ku? Telah ketemu kah selaut bahagia yang kamu cari, seluas angkasa indah yang kamu dambakan? Sejuta ketenangan hati yang kamu impikan?



Kamu.. boleh aku bercerita..?
Aku disini tidak berhenti memikirkanmu.. Aku merindui kenangan yang telah kita bina bersama.. Aku merindui  gelak tawamu, usikan manjamu.. Tapi, semua itu hanya tinggal kenangan.. Aku sedang belajar untuk melupakan semuanya even bagiku ianya amat sukar untuk ku lakukan..



walaupun aku masih menyayangi kau,
walaupun aku masih memerlukan kau,
walaupun aku masih mengharapkan kau,
walaupun setiap hari aku merindui kau,
tetapi aku terpaksa menerima kenyataan ini..



p/sss : kalau ada jodoh kita jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment