Thursday 15 September 2011

National day's + 1 Malaysia

Assalamualaikum semua..



Hari ini mood rajin aku dah datang.. So,akan terhasil la sebuah blog yang dah lama bersawang ni.. wah,bersawang macam kulit bawang lah muahaha



Ok,back to the point.. Hari ini my college ada buat SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN & HARI 1 MALAYSIA.. So bila dah ade majlis-majlis rasmi macam ni mesti la ada competition kan.. Aku punya kelas ada amik bahagian koir semperna merdeka..




Ramai yang buat persembahan dengan baik.. Even my group tak menang tapi kita semua dah buat yang terbaik..masuk untuk hantar wakil je.. bak kata orang menang atau kalah tu kan adat pertandingan..





Aku pon malas nak menaip panjang berjeler dan berjuntai so aku pertonton kan gambar masa majlis tadi..


Terimalah.. jeng jeng jeng ~~~



capital M for MYERA


♥ MALAYSIA 


1 MALAYSIA


♥ gegel sume * kiss ckit mwaaah *


L.O.V.E.R






♥ M * like this pic hokeyh*





Lastly,untuk korang yang baca blog aku ni.. hehe


LOVE you all


Till here,sekian terima kasih..

No comments:

Post a Comment