Sunday 12 June 2011

~~Wedding Day~~

Hari ini aku pegi wedding cousin member aku..dekat area Shah Alam..tapi dia punya wedding buat kat Dewan Sirim Shah Alam..weekend ni aku tak ada keje nak buat so follow jela membe aku ni..hehe

Kalau bab pegi keja kawin ni memang aku suka..nak tau sebab ape??sebab dapat makan FREE u know..hahaha...bukan senang orang nak bagi kita makan free kan..tu baru 1 sebab..sebab lain boleh tengok pengantin dia cantik & hensem tak..lepas tu,boleh tengok baju baju yang dia pakai..baju baju pengantin kan lawo lawo..pastu mula la berangan kalau tuan punya diri yang pakai..muahaha

Ok la,aku malas nak m'bebel panjang panjang..tengok jela gambar yang sempat diambil ni ok..

empunya blog hehe

ni la membe aku.. mia & wiwi

time nikah

Ciuman suami buat si isteri..muahhhh

Ni majlis resepsi belah perempuan..ala2 vintage gitu..

cantik gaun putih tu..mcm babydoll..-__-

pengantin datang naik kete klasik hijau

syg,u punye make up dah cair la..meh i lap kn meh..sweet kn..hehe

then,yang ni plak belah lelaki

aku suka tengok uncle ni..sebab muka dia macam ucop wilcha..soley soley~~

KAMI THE GENG..hehe

Thats all..The End !!

Bye Korangg !!!

No comments:

Post a Comment