Friday 10 June 2011

KL Gangster La Sangat !!!

Aku mulakan cerita aku dengan gamba gamba aku yang agak  AYU ari nie..Ayu ker???kakau tak ayu pon ade aku kesah..muke aku,bukan muka kau pun kn..hehe


muke excited nk tgk KLG  -__-

ni anis kawan aku..die tak tgk dgn aku sbb nk tgk dgn BF die katanya

Kenapa aku ckp aku ayu ari nie??sebab aku b'baju kurung..hehe..ari jumaat kan biasa la..kena la sopan ckit kan daripada ari biasa..Jumaat kan penghulu segala hari..

Ok,back to the point..

KL Gangster


Ok,cte nie boleh la layan..kalau dibagi 5markah penuh,aku bagi 2.5 jela..sebab ape??sebab cte die tak menarik perhatian aku pon..tp ape die kesah kn..bkn buat cte untuk aku sorang tgk..ye doq??hehe

Dalam cerita nie yang tak bestnya pelakon2 die xberapa nak gangster la der..muke sume muke AL-BAIK BAIK je..agak tidak sesuai disitu ye..n kalau boleh bagi la pelakon yang badan tough ckit..baru la orang tgk pon gerun..dan baru la gengster..


tough badan kau aaron..peluk pon sodapp...hehe


Mesej yang aku dapat dalam cerita nie ialah kerana DUIT adik beradik sanggup bermusuhan..then,kerana dendam adik sendiri jadi mangsa keadaan..

Overall,cerita nie memuaskan..kepada sesiapa yang belum tengok tu pegi la panggung cepat2 sementara stok masih ada..hehe

Wa Boleh Simpan Wa Punya Sengat,
Wa Sudah Penat..

Bye Korangg !!!

2 comments:

  1. hahahah untgla dh tgok...kepuasan nie pon sbjktf...not good enough 4 u might b good enough 4 me bla bla bla very dpending on people who judging bla bla bla...an btol x? hehehehe tp apakah betol keseluruhan plot cerita tersebut indah kabo dari rupo?

    ReplyDelete
  2. Erm,sesungguhnye indah crita klu ko tgk sendri..hehe

    ReplyDelete