Friday 17 June 2011

Dah Habis Exam?? Nak Bercuti?? Silakan~~~ =)

Assalamualaikum Korangg!!!

Sebelum tu aku mulakan dengan DEEP BREATHING EXERCISE dulu..tarik nafas melalui hidung..tahan 5saat..dan lepas slowly..ini menandakan aku dah boleh bernafas dengan lega..tanpa ade ganggu habukk..muahahah



Hari ni exam aku dah pun habis..sebelum hari exam sampai memang tak ada semangat langsung la nak study sebab dah dapat tahu after exam boleh cuti..so,memeii (memang) mood pun dah lari tah ke mana la kan..study punya study memang tak lekat kat otak pun..lalu macam angin je..haha

But,bila dah sampai hari exam (hari ni) alhamdulillah....semuanya ok saja..cuma ade la yang kureng ok ckit..tapi biasa la kan..tak semua yang kita jawab tu betul..

Aku dah jawab dengan bersungguh sungguh..now,aku tawakal saja..amboi,skemanya ayat kau myera..haha..

Then,lepas ni aku dah boleh cuti..even cuti 2 minggu je tapi cukup la untuk ber'Cuti Cuti Malaysia..kononnya la kann...nak bercuti ke mana??dengan siapa??tungggguuuuu~~~

Hokeyh la,Bye Koranggg !!

No comments:

Post a Comment