Thursday 6 October 2011

ASET PERTAMA, INSYAALLAH !!

Assalamualaikum !!


Hari ini aku rasa rajin pulak nak update blog.. Tu pun sebab ada idea datang kalau tak haromm la aku nak membebel..



Entry kali ni aku nak cakap pasal kereta.. ini bukan pasal kereta kuda, kereta sorong or kereta ku bawa ke sekolah ye.. hehe tapi pasal kereta yang aku teruja nak beli akan datang *bila dah cukup duit nanti*


Actually,ni cita pasal kereta idaman aku.. kalau jumpe kereta ni memang aku akan jadi jakun duapuluhsaat sambil berkata *comelnye kete tuh. bila la boleh dapat keta mcm tuh*



First,kereta yang aku memang suka gila vavasss ni sangat la mahal ye.. boleh botak kepala la nak cukupkan duit tabung untuk beli kereta ni.. nampak je kereta kecik tapi harga dia mahal bebenorr.. tapi memang patut kot harga mahal sebab kereta ni comel lotey..



mini cooper di HATI ku

* gila comel weh ini keleta.. kalau tak dapat beli,dapat naik pon jadi la kan.. hihi *



Then,pilihan kedua kereta SWIFT.. kalau tak dapat kereta mini cooper tu dapat swift pon ok what.. sama sama kecik, sama sama comel.. padan la dengan size aku yang katek ni.. HAHA



swift di MINDA ku



Pilihan terakhir kalau tak dapat kereta kat atas ni,beli kereta lama pon tak pela kan.. janji dia ada mirip, iras, sipi sipi dengan kereta mini cooper & swift.. kecomelan wajah kereta tu still hado hokeyh..




kelisa di MATA ku


* Gambar di copy dari hincik google, Sume keta nak wana pink kan..gasak lerr..HAHA *
p/sss: kena start menabung dari sekarang ni.. :)



Sekian,Terima Kasih

No comments:

Post a Comment